• דף הבית
  • החברה
    • אודות
    • חזון וערכים
    • כניסה לעובדים
  • השרות
    • שאלות ותשובות
  • לקוחות
    • כתבו עלינו
    • מנויים
  • טכנולוגיה
  • זימון תור
    • כניסה למטופלים
    • כניסה למנויים
  • צור קשר

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

 

 

1. כיצד מחברים את קווי הטלפון של המשרד למוקד תור בקול ?

   עקוב אחראי:

הפעלה- הקו שרוצים להפנות למוקד – מחייגים 72* ----- > מחייגים את המספר היעודי שקיבלתם מתור בקול --- > מניחים שפורפרת .

 

ביטול - מחייגים 72# עד ששומעים צפצוף או צליל מקוטע ---- > מניחים שפורפרת. .

 

* יש אפשרות לא להעביר את קו המרפאה למוקד אלא להשאיר הודעה בתא קולי עם הודעה : מספר הטלפון היעודי שקיבלתם מתור בקול על מנת לקבוע תורים.

 

2. באילו דרכים ניתן לקבל את היומנים / הודעות?

א. אתר אינטרנט

ב. דואר אלקטרוני

ג. הודעות ב SMS

ד. פקס

ה. שיחה טלפונית עם נציגי השרות במוקד

 

3. המרפאה / רופא רוצה לעדכן פרטים בנוגע למנוי למי לפנות ואיך?

תקלות , עדכונים ושינויים יש לפנות למוקד לנציגה או למנהלת הלקוחות / מנהלת המוקד ,בשעות פעילות המוקד .

במקרה של שינוי קבוע, חופשה - מומלץ לשלוח הודעה בפקס , מייל.

 
 האתר עוצב ונבנה ע"י בנית אתרים web frog